TK boss tactics

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

TK boss tactics

Témanyitás  Bladenkerst on 2008-01-28, 18:31

A’lar

Bevezetés :
Botrányosan szar taktika következik, hosszú lesz és baromi unalmas, ezért különböző kis vicceket rejtettem el a szövegben itt ott, hogy ép ésszel túl tudjam élni a fordítást. Szal olvassátok el és jegyezzetek meg mindent, néha lesz vicc is. Szóval Al'ar virtuálisan az első boss TK25-ben, azért csak virtuálisan, mert simán kikerülhető, és el lehet menni Solorianhoz meg Void Reaverhez is ha nem aggrózuk le, tehát az első 3 boss sorrendje elméletileg szabadon választott az instában. 2 fázisú fight - először a levegőben repked a madárka, aztán meghal, de mint minden jólnevelt főnix feltámad a hamvaiból és mégegyszer pofán kell verni. Micsoda meglepetés ! A második fázis már a földön zajlik.

Két nagyon fontos tény még :
- Minden hiedelemmel ellentétben Al'ar-hoz nem kell fire rezó gear.
- Al'ar teljesen immunis a tűz sebzésre, magyarul a mágusoknak a first boss killre frostra kell speccelniük / gearelniük.

Raid összetétel :

5 tank, de minimum 4. 5 tank ajánlott 4-el alig megcsinálható. Bármilyen kaszt megteszi, lehet druida, warrior, vagy pala - mind jó lesz. Az első fázisban a pala nem jó, mert ott olyan tank kell, aki tud charge-olni ( warri - druida ) a Fire Quill képesség használata után.
Kell még 8 healer. Az első fázist nagyon könnyű kihealelni, ezt akár 5 healer is meg tudná oldani, de a második fázisban aztán elszabadul a pokol, és nagyon durván kell nyomatni a healt.
12 dps, ideális felállásban 4 málé 8 távolsági.

Felszerelés :

Jó cucc kell ide, de nem beszélhetünk igazi gear check bossról. Ez a küzdelem inkább koordinációt és kommunikációt igényel, nem annyira geart. Semmilyen speckó resist gear nem kell. Az első fázis meglehetősen egyszerű és könnyű, a másodikhoz viszont irgalmatlan dps kell majd. Azért mindenki legyen 8 k hp fölött buffolva!
Tankok : 17 k hp minimum buffolva, NEM kell FR cucc.
Málé dps : 10 K hp buffolva kötelező. 750 fenntartott dps minimum. Nektek kell leverni az addokat, és túl kell élnetek a death blast képességüket és kinyiírni őket mielőtt a következő hullám megérkezik.
Távolsági DPS : 8k buffolt HP kell. 800-900 fenntartott DPS az alap.
Healerek : Bár ez kasztonként változik, de 1450 + healing és legalább 110 mp5 kellene, vagy jobb, 8 K buffolt hp-val.

Buffok és Consik :
Buffok : Standardok: A paladinok toljanak fire resistance aurát, de a sámánok ne nagyon törődjenek a fire rez totemmel.
Potik : flaska mindenkben. Kaja buffok. Mana potik. Mindenre szükség lesz !
Stamina kaja : azoknak a casterek, akik 8k alatt vannak HP-ban muszáj staminás kaját enni. Az össze healernél legyen elég mana poti. Healt stone-ok sokat segítenek, mint mindíg.

Képességek :

Hp : 2,500,000 ( de mivel kétwszer kell leverni, ez kb 5 000 000 összesen )

Első fázis :

Áttekintés :
A fight úgy kezdődik, hogy Al'ar a levegőben repked. Az első fázis alatt a felső korridoron található 4 erkély között fog röpködni körben a szobában ( általában minden 30. másodpercben tovább áll, de néha nem mozdul ). Néha bereppen a terem közepére és elnyom egy Fire Quill-t.

Flame Buffet
Ha senki nincs Al'ar melee range-én belül, 1,5 secenként Flame Buffetet varázsol, amely 2000 fire damage-et okoz és feltesz egy debuffot, amit megemeli a fire sebzést 10%-al. A raid kb 3 flame buffetet tud túlélni, ( 4,5sec) utána szépen kihal.

Fire Quill
Általában 2-4 alkalommal csinálja az első fázis során. Al'ar berepül a terem közepére, nekiáll pörögni és tüzes tüskéket lő a felső oorridorra. Ha valakit elkap odafent, annak annyi, vége kicsöngettek. Ezért ha látod hogy Al'ar elindul a terem közepe felé, azonnal ugorj le az erkélyről különben véged. Ha befejezte a Fire Quill -t szépen visszarepül valamelyik pozícióra 1-4-ig - a tankoknak készen kell állniuk arra hogy felvegyék ismét. ( az erkélyeken sem állhatsz btw- azokra is hat a fire quill - a tankoknak sajnos a rámpa alján kell állniuk, a földön , a lábukat sem tehetik a rámpára ! )

Summon adds
35-45 másodpercenként általában egy váltás után ( amikor az egyik erkélytől a másikig repült ) Al'ar leidéz még egy főnixet. 70K hp, éss gyenges sebzés, de ha az add meghal felrobban és kb 7K damage-et okoz, ráadásul még knockback-el is, ami szinte mindíg esési sebzést okoz pluszban. Száz szónak is egy a vége : jó messze kell megölni a raidtől az addokat !

A távolsági dps nem tudja lehúzni az aggrót az MT-ről, lehet vidáman nyúkolni folyamatosan, ennek ellenére a távolsági dps tartalékolja a manát a II. fázisra, mert ott kell az igazi tüzijátékot rendezni !!!

Második Fázis :

Áttekintés :
Miután "megölted" Al'art az első fázisban, a teste a szoba közepére teleportálódik, és újjászületik. Átalakul egy "normál" bossá, és általában azt az emberkét támadja be, aki az első fázis során az aggró listájának elején végzett - leggyakrabban egy warlockot. Hála istennek tauntolható, szóval nem egy nagy ügy felvenni. Addokat idéz ha a meteor képességét varázsolja, ezeket is tankolni kell, tehát legalább 2 tank kell . Ha egy add meghal a 2. fázisban, Al'ar 3%-ot veszt a hp-jából.

Meteor
30 másodperces cool-down van ezen a képességén : Al'ar néha felrepül a levegőbe, és egy véletlenszerű célpontra egy meteort varázsolt, amely 5000 sebzést okoz , és megidéz két add-ot. Pont ugyanolyan addokat, mint az első fázisban. Be kell őket tankolni, és le kell őket ölni ( ha egy add meghalt a 2. fázisban Al'ar 3% hp-t veszt ! ) A meteor után Al'ar ugyanott jelenik meg, ahol landolt és azonnal elkezdi nyomatni a Flame buffet-jét ( pont mint az első fázisban ) szóval azonnal el kell kapnia egy tanknak !

Flame Patch
30 másodperces cool-down van ezen a képességen is . Véletlenszerű célpontra tűzfoltot idéz Al'ar, amely 2000 hpt sebez másodpercenként és stackelődő debuffot okoz amely 10%-al növeli a bekapott tűzsebzést. Nagyon durva - menekülj, kerüld ki amilyen gyorsan csak lehet. Átlagos raidelő játékos nem él túl 3 ticket ebben. A tankok esetleg túlélnek 4-et, ha nincs rajtuk a boss !

Random Charge
30 másodperces cooldown ezen a képességen is : Al'ar véletlenszerűen kiválasztott célpontra kicharge-ol és egy flame buffet-et rak rá. Gyorsan healeljétek fel az áldozatot.

Melt Armor
Minden percben varázsolt egy Melt Armor-t is .Ez a képesség a célpont armorját 80%-al csökkenti. Egy átlagos tank általában még egy ütést bír ki Melt Armor után, aztán meghal. Azon múlik a fight, hogy sikerül e egy másik tanknak letauntolni Al'art amikor jön a Melt Armor hogy az MT megússza, különben vége a dalnak.

Stratégia :
Első fázis :



Kezdő pozíciók : Az első erkélyhez rendelt main tank álljon az 1. pozíción, az összes málé dps-el együtt, ők addig tudják nyomni a dps-t Al'arba, amig meg nem jelenik az első add, utána futniuk kell azt letolni. Melee dps a távolságival ellentétben le tudja húzni az aggrót az MT-ről ,szóval okosan a dpsel ebben a kezdeti 30 másodpercben !

A távolságiak helyezkedjenek úgy, hogy range-en belül legyen nekik az 1. és a 2. erkély is , hogy ne nagyon kelljen mozogniuk ha repül a madárka. A többi tank várja a 2. és a 3. pozíciónál Al'art az erkélyeken.

A húzás

Végtelenül egyszerű, az MT lője meg Al'art az erkélyről. A ranged dps az első pillanattól fogva nyukolhat mint az állat.

Első fázis : Al'ar
Al'ar egy jól kiszámítható pályán mozog az első fázisban. Miután az első pozícióhoz behúztad, 30-45 másodperc múlva elreppen a 2. erkélyhez és így tovább - mindíg legyen egy-egy fogadó tank az erkélyen hogy ne kezdje el tolni a flame buffet-et a boss. Ha bármikor megtörténik, hogy nincs tank Al'ar közelében az wipe - a flame buffet megeszi a raidet.

Néha berepül középre és használja a Fire Quill képességét. A tankoknak ilyenkor azonnal le kell ugraniuk az erkélyekről , vagy meghalnak. A földön kell álniuk : a rámpa is érintett a Fire Quilltől. A Fire Quill után Al'ar vagy az 1-es , vagy a 4 pozícóban kezdi tovább szárnyalását. A tanknak azonnal fel kell rohannia, és interceptelnie kell Al'art, hogy ne kezdje a LángBüfét. A raid előreláthatólag be fog kapni 1-3 LángBüfét ezidő alatt még a legjobb kivitelezés mellett is, amíg a tank visszaszerzi a kontrollt Al'ar felett; ezt ki kell tudni bírni és ki kell tudni healelni !

Az ADDOK



Az addokat a terem déli részében tankoljuk és öljük meg ( a bejárathoz közel, távol a raidtől ). A málé dpsnek kell leütni őket, 4 dps elegendő kell hogy legyen rájuk. Egy, maximum két tank kezeli az addokat. Ez a csoport távol dolgozik a raid többi részétől, szóval mindenképp érdemes nekik egy dedikált healert adni. Ha az addok meghalnak felrobbannak, 7k sebzést okozva, és
knockback-elnek .Ideális esetben egyetlen egy ember lehet az add közelében a robbanás pillanatában. Egy rugó, aki cloak of shadows-t használva öli le az add-ot pont megteszi A legjobb módszer hogy ha egy rugó felhalmoz egy 5 pontos kidney shotot, aztán amikor az add 3-5% körül van lestunolja, aztán Cloak of shadows és kill. Igy rezisztelni fogja a robbanást és nem kap sebzést.

Csinálni kell egy egyszerű cloak of shadows rotációt a rugók között, így majd minden add ezzel az egyszerű módszerrel lesz kinyírható.

Nagyon fontos, hogy soha nem szabad egy addot a rámpa közelében tankolni. A tankok folyamatosan futkosnak fel a rámpán a fight folyamán, tipikus wipe úgy néz ki, hogy egy felrobbanó add elkapja az egyik MT-t, aki jól lesebződik, és el is repül, mint a győzelmi zászló...

Nu, ahogy megölöd Al'ar-t az első fázisban, jön a második felvonás. Figyeljetek oda, hogy senki ne álljon a hulláján , tartsatok távolságot.

KETTES FÁZIS



A kettes fázis folyamatos futkorászás. Tankok healereke, és dps folyamatosan mozognak végig. Egy diagram nem túl hasznos itt, ert nincs olyan pillanat, amikor egzakt módon leírható lenne hogy ki hol áll, annyi tényező befolyásolja a felállást. Nézzük az alapokat :

Tankolás :

Legalább 2 tankra lesz szükséged Al'ar-on ( 3 a legkirályabb, ha meghal az egyik tank, vagy egy taunt rezisztálódik ). Agy tank végig tolja az aggrót Al'aron, egészen addig amíg Al'ar el nem tolja a Melt Armort - az off-tank ekkor azonnal tauntol. A tauntreziszt miatt kell a 3 tank. Ezen felül a tankoknak nagyon észnél kell lenni és folyamatosan mozogniuk kell a Flame Patche-ekből.

Ha egy Tankra Flame Patch spawnol, nagyon gyorsan ki kell mozognia belőle. Al'ar mozgása nagyon furcsa a II. fázisban. Az idő egnagyobb részében ide oda huzogatható probléma nélkül, de néha, ha a tank mozogni akar vele, elkezd flame buffetet nyomatni.

Ha ez történik fordítsuk meg Al'art úgy, hogy melee range-ben maradjunk, de kimozogjunk a tűzből.

Ha Al'ar charge-ol, mindenképpen utána kell charge-olni. Általában Flame Buffet-et castol Charge után rögtön. Ha Meteort lőtt, akkor ott fog újra megjelenni ahová a meteor becsapódott, és azonnal Flame Buffetet kezd varázsolni, így ott is azonnal le kell charge-olni és fel kell venni újra.

Addok kezelése a II. fázisban.

A meteor képesség, amin 30 másodperc cooldown van mindíg két add megjelenésével jár együtt. Ezekez az addokat le kell off-tankolni és dps-elni . A legjobb esetben van egy tankod, aki felveszi őket ahogy megjelennek ( ez a tank azt figyeli hogy hová esik a meteor ), egy másik tank pedig odamegy ehhez az addokat felvevő tankhoz, egyet letauntol, aggrót épít rajta aztán a raid róla
dps-eli le, távol mindenkitől ,hogy ne robbanjon fel senki az add halálakor. Ezek az arcok nem mehetnek bele a tűztócsába egyszer sem, mert a DOT sebzés meg még a +10 % fire damage debuff, meg még az add-halálakor bekövetkező robbanás együtt - tuti halál.

Soha ne hagyd ott meghalni az addokat , ahol a raid álldogál. Ez is azonnali wipe.

Megjegyzés : Lehet hogy az add-ok idővel egyre többen lesznek. Ezzel nincs is semmi gond ; próbáljuk meg ledps-elni őket miközben maradék dps maradjon Al'ar-on, kb ugyanúgy, mint az első fázisban. Minden add halálával Al'ar veszít 3% hp-t, ez nagyon fontos része a harcnak, mert leveszi a terhet az off-tankokról és segít kivégezni Al'ar-t.

Healerek : Mozogjatok ! Lássátok a terepet 3 dimenzióban, miközben healeltek is, és mozogjatok el a tűztócsák, veszélyesen közeli add-ok irányából. Mozogj és figyelj. Ne kempelj le egy helyen : kinyír egy tűztócsa, vagy elveszíted a rád bízott tankot, mert az kimozgott a heal range-edből !!!

Távolsági DPS : Mozgás ! Fuss el a Flame patch-ektől, ne várj a healre, Healthstone, HP poti, Bandage : használd, ne várj a healre !

De ami mindennél fontosabb : NUKE !

Málé DPS : kerüld ki a tűztócsákat, és kerüld az add-ok robbanásait amennyiben lehetséges !

Mindenki : szétszóródni ! Nem jó, ha egynél több embert talál el egy meteor. A Flame patch sem érinthet 1 embernél többet egyszerre !

Megjegyzés : Meteor után Al'ar a meteor kráterében respawnol - ne légy ott, mert elrúg, és a a meteor után ez még plusz sebzést okoz, jó eséllyel ki is csinál...

További dolgok , amikre érdemes figyelni :

Healerek :
Az első fázisban minden healer kb a 4 tankot healeli és kész. Érdemes leosztani hogy ki kiért felel. Nagyon egyszerű dolgotok van ezért tartalékoljátok a manát !!! A második fázisban ugyanis rettenetes mennyiségű sebzés fogja érni a raidet , ott lesz szükség az első fázisban tartalékolt manára ! Nyomjad a mana potit / innervate-et / mana tide-ot shadow fiendet, ne hezitálj sokat.

DPS warriorok, rugók DPS feral duduk :
Ti feleltek az addokért. Mindíg. Na jó, az első 30 másodpercben nem de utána végig. Ha elolvastátok ezt a leírást, nem lehet gondotok az addok kezelésével, ha mégis valami gond van, BP ezt látni fogja és intézkedik, keressetek másik guildet.

Mágusok :
A phase 1-ben 0 aggrótók van. NUKE NUKE NUKE ,de hagyjatok elég manát a II. fázisra is. Ja és még valami : ez a fight frost specet igényel.

Warlockok :
Nincs aggrótok az egyes fázisban. NUKE NUKE NUKE, aztán Dark Packt Life tap/bandage és Nuke ! Az impeket hagyjátok elöl végig - az extra stamina nagyon kell majd mert mindenki nagyon sok sebzést fog kapni !

Hunterek :
Nincs aggrótók az egyes fázisban. NUKE NUKE NUKE , de hagyjatok manát a II. fázisra. Használhattok petet az első fázisban, csak fire quill előtt hívjátok vissza ; a II. fázisban nagyon sok fire patch lesz a földön és az MT körül, itt még nehezebb lesz a petek használata, de meg lehet próbálni.

Végszó :
Ez a fight a kivitelezésről szól. Nem gear check. Ha itt vagy Tempest Keepben, elméletileg már elég jó geared van. Ha megérted a

harcot , ha életben tudsz maradni a flame patchektől, ha nem simagoatod a felrobbanni készülő add-okat, ha nem állsz a spanokkal egy helyre ,ha healeled azt, akinek szüksége van rá, és dps-eled azt akit le kell dps-telni, le fog menni a dög. Előbb vagy utóbb minden összeáll - ha mindenki teszi a dolgát.
avatar
Bladenkerst
Guildtag
Guildtag

Hozzászólások száma : 20
Age : 36
Registration date : 2008. Jan. 27.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: TK boss tactics

Témanyitás  Bladenkerst on 2008-01-28, 18:34

TK25 - High Astromancer Solarian Taktika

High Astroimancer Solarian a Tempest Keep 25 fős instájának, az "Eye" -nak az első 3 bossa közül az egyik. Al'ar szobájából érhető el. Kb annyit kell trashelni előtte, mint Void Reaver felé. Solarian szobája tele van trash-el, körbevéve őt a falak mentén. Meg kell ölnöd őket, de nem túl nehéz.

Raid Összetétel :
Solariannak szinte nincs armor ratingje, ezért rendkívül jól sebezhető melee dps-el, ennek ellenére a raid összeállítása során próbáljuk meg kiegyensúlyozni a távolsági dps-t ( AOE ) és a melee DPS-t. Legalább 7-8 warlockra és mágusra lesz szükség a 2. fázis túléléséhez. Tank igény : 4 db, feral druida, warrior ugyanúgy megteszi. Érdemes dd warrit vinni, mondjuk 3 db-ot és melléjük egy feral druidát. A feral druidák amúgy is kifejezetten hatékonyak ebben a fightban. Az egész küzdelem igen magas dps-t igényel, szóval próbáljátok meg inkább hét healerrel és vigyetek +1 dps-t, a hét healer közül legalább 3 rendelkezzen jófajta 1,5 seces heal képességgel : mindjárt kitérünk arra is ,hogy ez miért olyan fontos...

Természtesen az egész raid nyomassa a flaskákat mint mindíg.

Tankok :
A feral druidoknak és DD warriknek nem szükséges speckó tankolós felszerelés, de a hpjuknak 10k felett kell lennie.
Melee DPS és Casterek :
Az összes létező buffot szerezd be, ami növelheti a damage-edet. Az a feladatod, hogy DPS-eld Solarian-t, hogy 3-4-nél többször ne menjen a phase II-be. A mágusoknak elég komoly gondjaik lehetnek a manával, mert szinte folyamatosan AoE-zniük kell a PhaseII-ben. Folyamatosan idd a mana potikat és ne pazarold a manádat!
Healerek
Folyamatosan kell healelned egy csomó, egyszerre sérülő emberkét... Solarian Arcane Missiles képessége jó kemény, gyors és hatákony heal kell a kivédéséhez !

Solarian képességei :
Emberi alak
Képességeinek használata közben Solarian néha oda-odacsap a legmagasabb aggróval rendelkező emberkére aki melee range-en belül van - legjobb esetben a tankjára Very Happy Elég gyengét üt, még a cloth usereket sem tudja one-shotolni.
Arcane Missiles
Solarian Arcane Missiles-t lő véletlenszerűen kiválasztott célpontokra a raidben. 3x találnak be, kb 3400-3600 sebzést okozva minden becsapódáskor. Solarion szinte folyamatosan használja ezt a képességét, ha nem kap healt menet közben a target, könnyen meghalhat. Ez a képessége Totemeket és Peteket is célozhat ! ( ??!! : )
Wrath of the Astromancer
Solarian ezt a képességet a harc elején egy véletlenszerűen kiválasztott játékosra varázsolja rá. Minden alkalommal, amikor a phase2-be átkerül, megint eltolja ezt a képességét. Ez egy DOT és egy debuff a célponton. A debuff minden bekapott arcane sebzést megnövel 50%-al. Ez a debuff stackelődik, de 45 másodperc múlva magától leesik a célpontról.
A debuff DoT része 600 sebzést okoz 2 másodpercenkét 8 másodpercig. 8 másodperc múlva a DoT átugrik a legközelebbi játékosra ( nem lehet előle elszaladni !!! ) A következő játékos simán megkapja a debuffot is... Petek ugyanúgy bekaphatják ezt a nyavaját, mint a játékos karakterek !
Ha valaki belehal a DoT-ba, a cucc nem ugrik tovább.
Mark of Solarian
Minden 45 secben tolja ezt a képességet : 15 -el csökkenti az egész raid arcane rezóját. Ez a debuff 15x stackelődhet. A debuff együtt jön egy Moonfire szerű varázslattal, ami az egész raidet egyszerre üti 2280-2520 arcane damage-el. Ahogy előre haladunk a küzdelemben, a Mark of Solarian egyre keményebb és keményebb lesz, egyfajta speciális enrage timerként.
Void Walker fázis képességek :
Fear :
Nem túl gáz képesség, 5 célpontot elfearel melee rangeből.
Void Bolt
Minden 10 másodpercben jön egy ilyen, 4394-5106 shadow damage a legmagasabb aggróval rendelkező emberkén.

Addok:

Solarium Agent
HP : 20 000
Kb 500-at ütnek plate-re, 1000-et cloth-ra, 12 ilyen spawnol minden AoE fázisban, 4 minden portálból.

Solarium Priest
HP : 75 000
Holy smite : 2,5 seces sebző varázslat , 553-747 sebzés, Holy. Általában akkor varázsolják, amikor lespawnolnak, lehet őket silence-elni.
Silence : Területre ható silence varázslat : a healerek és casterek maradjanak távol.
Greater Heal : 23-26 k-t healel egy célponton. Ez a célpont lehet maga Solarian, a melee addok, vagy maguk a papok. 2 másodperces kaszt time, interruptolható.

Solarian fázisai
Phase 1 : Ez a fázis 50 másodpercig tart. Solariant az MT tankolja, és az egész raid nuke-olja. 50 másodperc múlva középre teleportál, eltűnik, de nyit maga mögött 3 portált. Kezdődik a 2. fázis.
Phase 2 : 10 másodperccel Solarian eltűnése után 12 mob spawnol a 3 portálból. Kb 20 k hpjuk van és 500-at ütnek plate-re. 15 másodperc múlva Solarian megint megjelenik az egyik ilyen portálból előbukkanva, ezzel egy időben jön a 2 pap is a két másik portálból. Újból elkezdődik a phase 1.
Phase 3. Ahogy Solariant 20%-ig lesebeztük egy óriás Void Walkerré változik. Ellentétben eddigi alakjával, a Void Walkernek már elég erős armorja van, bár túl sok sebzést nem okoz . Fearelget, de tauntolható. Egyik phase1-ben vagy phase2-ben megismert képességét sem fogja már használni : ha idáig eljutottunk valószínűleg már megnyertük a csatát.

A harc
A pull
Az egyik warri odafut és letankolja Solariant. A pull után azonnal jönnek a hunterek és tolják a misdirectiont hogy a raid minél gyorsabban dps-elhesse Solariant.

Phase 1

Ezalatt a fázis alatt a raid együtt marad max rang-en, kb 30-40 yardon. Az egyik raid tagnak adjunk egy ikont a feje fölé, hogy mindenki arra állhasson. Minden DD kaszt nyomja el a trinketjeit, meg Cooldown-os képességeit, hogy a lehető legtöbb sebzést lehessen bevinni. A sámánok rögtön a fight elején tolják el a Heroism képességüket. Az a cél, hogy 75% környékére vigyük Solariant a phase II kezdete előtt.

A wrath of the astromancer debuffot tehát úgy küszöböljük ki, aki megkapta, jó messze fut a raidtől, hogy mást ne sebezzen. Ezt utána ki kell healelni.
Az arcane missile -ek kezelése is igen kényes ügy : a három hullámban érkező 3-4k damage könnyen öl, ezért a paladinok azzal kell hogy foglalkozzanak hogy a 1,5 seces healejeikkel mentsék az Arcane Missile-ek által megtalált embereket. A következő makró nagyon hasznos lehet az áldozatok kitargeteléséhez :
/target High Astromancer Solarian
/assist
/cast Flash of Light ( Rank 7 )

Phase 2

Amikor Solarian eltűnik,három portál jelenik meg véletlenszerű helyeken . Az a játékos, akire felraktuk előzőleg az ikont ( ami mutatja hogy hová álljon a raid ) gyorsan keressen egy jó helyet, hogy mind a 3 beérkező mobcsoport kb egy időben érkezzen, ez valahol egyenlő távolságban lesz mind a 3 portáltól. Az egész raid álljon gyorsan oda, felkészülve az addok fogadására. Ez a hely valahol a terep szélén legyen , ne nagyon álljunk be középre, mert kell pár másodperc mindenképp a lockoknak, hogy el tudják tolni a seed of corrution-öket, mielőtt a mobok elérik a raidet.
Ahogy a 12 mob eléri a raidet minden warrior tolja a piercing how-lt, és a hunterek várják őket Frost trap-ekkel. Feral druidák AoE tanunttal húzzák magukra őket. Ahogy megvan az AoE taunt mehet a masszív AOE. Természetesen a mágusoknak és a lockoknak kell vinniük a primet ebben. A mágusok csináljanak frost nova rotációt , hogy együtt tartsák a mobokat. Minden add halott kell, hogy legyen, mire megjelenik Solarian ismét.
A phase 2 során pont úgy kezeljétek az Astromancert mint a phase 1 alatt. Amikor Solarian és a két healer spawnol minden dps warrinak ott kell lennie a portáloknál ahonnét érkeznek. Nem lehet tudni, hogy melyik portálok érkezik vissza Solarian a csata helyszínére. A healeket meg kell szakítani pummel-el, de érdemes a healerekre egy - egy rugót is ráállítani , hogy ők is le tudják rúgni a healeket.
A healer addok silence képessége miatt a healerek és casterek legyenek jó távol a priestektől. Amúgy nem sok gond van velük, és gyorsan meghalnak, cloth userek, közelharci támadásokra kifejezetten érzékenyek. A melee dps amúgy elég keveset tud tenni az AOE résznél, de a healer addok kezelésénél eljön az ő idejük.Ha minden add meghalt, ismét visszavált az encounter az első fázisra, és így tovább.
Ha elegendő a dps a csapatban nem lesz több, mint 3-4 AOE fázis.

Phase 3.
A 3. fázisban Solarian egy nagy csúnya Void Walkerré változik, aki úgy üt mint egy buzi, és semmi olyan képessége nincs, amely speciális kezelést igényelne. Megemelkedik az armorja, fearelget, de a sebzése nem veszélyes, szinte bárki tudja tankolni a raidből. A wrath of the Astromancer debuff tovább ketyeg ebben a fázisban is , csakhogy újakat már nem kasztol a boss. Verjük le a maradék 20%-ot - ha idáig eljutottunk, tulajdonképpen győztünk.
Kasztspecifikus tanácsok :
Tankok :
Érdemes kialakítani egy AOE taunt rotációt a második fázisra, az AOE-k idejére. 3-4 kemény aoe fázisunk lesz, tehát 4 tank elég is lehet erre. Legjobbak a feral druidák, mert nyomják a sebzést is rendesen. Mindenképpen jelentsd be érthetően TS-en hogy nyomod az AOE tauntot, hogy a healerektől időben fókuszt kaphass.
Raid Heal :
Healerek alapvetően 2 csoportva bomlanak :
Arcane Missile gyógyítók :
Ők figyelnek mint az atom és ha valakit Solarian nekiáll Arcane missile-ekkel bombázni azonnal fókuszálnak és kihealelik.Legalább 3 healer kell erre, legjobb esetben 3 pala, akik kihealeik az Arcane Missile-eket, és a tauntoló tankokat az AOE idején.
Raid healerek :
A raidet nyomjátok healekkel.Amikor az AOE fázisban lejön az AoE taunt a warrikról a mágusok és a lockok elég komoly sebzéseket fognak kapni, legyetek nagyon észnél. Minden NS+HT13 , PW:S, Prayer of mending minden játszik. Nagyon gyors kemény és pontos healekre van szükség.
AoE kasztok
Jó sok HP-ra lesz szükségetek, hogy túléljétek az AOE fázist. Warlockok tegyék az SS-t a mágusokra, mert esélyes hogy meg fognak halni. Mindenkinél legyen HS a raidben. A lockok tolják a seed-et a phase II-ben. Ahogy megjelennek a mobok, a seedek mehetnek fel rájuk, a mágusok blast wave/frost nova/arcane explosion/cone of cold minden mobra ahogy csak lehet. A lockokkal ellentétben a mágusok folyamatos mana problémákkal fognak küzdeni, szóval a mana potikat folyamatosan nyelni kell és az összes mana kő legyen betárazva.
Melee DPS
Nagyon sok és durva sebzést fogtok tudni oszatni ebben a fightban, mert Solarian nagyon érzékeny a melee sebzésre. Minden lehetséges buffot toljatok fel, és maximalizáljátok a sebzést !

Video: http://www.mooo.hu/pestreams/?page_id=11


A hozzászólást összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2008-01-30, 17:18-kor.
avatar
Bladenkerst
Guildtag
Guildtag

Hozzászólások száma : 20
Age : 36
Registration date : 2008. Jan. 27.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: TK boss tactics

Témanyitás  Bladenkerst on 2008-01-28, 18:49

Kael'thas Sunstrider

Ezt mindenki nézze meg az alábbi linken, mert elég sok képpel illusztrált és így egyszerűbb.

http://www.mooo.hu/page.php?28
avatar
Bladenkerst
Guildtag
Guildtag

Hozzászólások száma : 20
Age : 36
Registration date : 2008. Jan. 27.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: TK boss tactics

Témanyitás  Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.